Man Repeller'ın içinde iki gece
LIFESTYLE

Man Repeller'ın içinde iki gece

Leandra Medine Cohen ve ekibi, 6-8 Nisan arasında Hotel Freehand’i Man Repeller çizgisinde dekore edip, konuklarına aynı çizgide bir New York deneyimi yaşattılar.

GÜNCELLEME TARİHİ: 25 Mayıs 2018

Işık Cansu Canayak

Blogunu ve sosyal medya hesaplarını yıllardır izliyorduk. Geçtiğimiz ay ise onlara bir de otel ve New York yorumu eklendi...

Eğer sosyal medyada hep aynı tekrarlardan, sonsuz karşılıklı iltifatlardan sıkıldıysanız, ayrıca moda ve stilden bahseden ama bunu gerçekçi bir üslupla yapan pek fazla hesap olmamasından yakınıyorsanız -bizce zayıf bir ihtimal ama- Man Repeller'ı ve kurucusu Leandra Medine Cohen'i keşfetmemişsiniz demektir. Leandra'nın 2011'de, 19 yaşındayken kurduğu, bugün global bir markaya dönüşen markası, son olarak New York, Flatiron bölgesindeki Freehand Hotel ile işbirliği yaparak oteli dekore etti. Daha doğrusu otel, ağırlayacağı 250 misafir için iki günlüğüne Man Repeller'ın kimliğine büründü.


Leandra Medine Cohen

Sadece o süre için otelin adını da kendi aralarında Freehand'den Hotel Man Repeller'a çevirdiler. İçerik olarak bugüne kadar sitelerinde ne görüp okuduysak; hangi tasarımları, tasarımcıları, stilleri, New York mekanlarını, kişileri ve bakış açılarını destekledilerse hepsini, yani bir hafta sonuna ve bir butik otele sığdırabildikleri kadarını görüp deneyimleme şansıydı bu.

Misafirlerine gayet yerinde bir tavsiyeyle buraya yarı dolu bir bavulla gelmelerini söylemeyi de unutmadılar çünkü onları kendi sevdikleri adreslere yönlendirmek de sundukları içeriğin parçasıydı. Doğup büyüdüğü New York'un tüm cazip köşelerini bilen Leandra'nın New York rehberi, konuklara gelir gelmez dağıtıldı.

Peki, otelde fiziksel olarak neler değişmişti? Ekibin toplandığı Man Repeller suitinin duvarları Print All Over Me adını verdikleri gökkuşağı temalı duvar kağıdı ile kaplıydı mesela. Çiçek düzenlemeleri sevip destekledikleri Pop-up Florist'ten, kokusuna bayıldıkları mumlar Otherland'den, kozmetik çantaları Hatch'den, ipek tokalar ise Donni'den geldi. Oda anahtarlarını dahi The Giving Keys'den özel olarak tasarlatmışlardı. Yatakların üzerinde misafirleri lüks organik marka Dirty Lemon'dan içecekler ve içi tatlı sürpr izlerle dolu çantalar bekliyordu.

Nisan'da New York'ta olmadığınız için bu şansı şimdilik kaçırdınız ama minik de olsa bir teselliniz var: En azından bu çantaların içinden çıkan sürprizlerden bazıları Haziran'a kadar oteldeki The Shoppe'ta satılacak. Seçenekler arasında Man Repeller baskılı Kule marka çoraplar, Moleskine defterler, Outdoor Voices'tan şapka ve el çantaları, Supergoop'tan güneş koruyucu kremler, hatta Grenson Shoes'dan ayakkabı boyası parlatıcısı bile var.

Ama muhtelemen bu deneyimin en unutulmaz yanı, misafirlerin hiç tanımadıkları kişilerle oda arkadaşı olmalarıydı. İlk gece Canal Street Market'ta gerçekleşen Man Repeller partisi de zaten herkesi birbirine ısındırmak içindi! Farklı yaş, ülke ve mesleklerden gelen, en önemli ortak noktaları Man Repeller'ın stili ve üslubunda buluşmak olan misafirler, ertesi sabah Supergoop!'un organize ettiği kahvaltıda buluştular. Unutmadan, eğitmen Lucia Knell gün boyu isteyenlere dans kursu verdi, kişisel bakım yaptırmak isteyenler ise iki günlüğüne otelin bir bölümünü devralan Bumble's Refresh Room'a geçtiler. Gece, hem New York'un tükenmeyen enerjisine hem de Man Repeller'ın eğlenceli titreşimine çok yakışan Bermuda'da Yaz temalı parti için The VNYL seçilmişti. DJ Damon DeGraff dahi Bermuda'lıydı.

Pazar sabahı hep beraber her şeyin başladığı yere, Man Repeller ana ofisine geçildi. Dolu dolu geçen iki gün biterken telefon numaraları ve sosyal medya hesapları alınıp verildi, eğlenceli bir New York deneyimi ceplere kondu. İyi haber şu ki, bu seferlik Hotel Man Repeller'ı kaçırmış olsanız bile Dumb Fun adlı uygulamayı indirerek, üç boyutlu sosyal medya görselleriyle bahsettiğimiz her şeyi ve fazlasını sanal olarak deneyimleyebilirsiniz.